Budova je situována východně od výpravní budovy, na severním okraji železničního náspu. Drobná zděná přízemní budova se suterénem, zčásti zapuštěným do železničního náspu, stojící na obdélném půdorysu s delší osou probíhající zhruba ve směru S-J, krytá polovalbovou střechou s pálenou krytinou (tašky bobrovky). Zdivo smíšené. Fasády jsou v úrovni suterénu hrubě omítané, v přízemí hladké. Suterén je přístupný od severu v ose umístěným obdélným vstupem se segmentovým záklenkem, dveře dřevěné kazetové s dřevěnými obložkami; v úrovni suterénu v bočních stěnách po jednom obdélném, zčásti v terénu zapuštěném okně. Přízemí je přístupné od jihu z kolejiště novodobým obdélným vstupem, v bočních stěnách přízemí po jednom na výšku obdélném okně v hladké barevně odlišené paspartě; okenní rámy mírně vpadlé za líc fasády, okna jsou dvojitá špaletová jednokřídlá šestitabulková, opatřená původními „bambulkovými“ závěsy a kličkami, vnější křídlo vně otvíravé (u východního okna jedna větrací tabulka se závěsy), okna typově z 2. poloviny 19. století. Severní průčelí je bez okenních otvorů, pouze ve štítu kruhové větrací okénko v šambráně. Střecha výrazně přetažená mimo obvodové zdivo, na spodní straně podbitá prkny, ve štítových průčelích vynesená vystupujícími zdobně vyřezávanými čely vaznic, které spočívají na zděných konzolkách; okraje střechy nad štíty lemovány dřevěnými lištami. Na východní straně střechy neomítaný cihelný komín, ve vrcholech polovaleb kovové hrotnice s válcovými ozdobnými nástavci.