autodům s továrnou

Projekt garáží a autodílny vypracovala v roce 1926 místní architektonická kancelář Kühnelt & Linke a hlavní budova z roku 1930 pochází od místního architekta a stavitele Ernsta Pfeifera. Zajímavé je, že elegantní funkcionalistický objekt je pouze torzem původního, mnohem velkorysejšího řešení, do jehož realizace pravděpodobně zasáhla zhoršující se ekonomická situace pohraničí. Pfeifer projekt vypracoval v únoru 1930 ve dvou variantách, lišících se pouze výškou - varianta číslo 1 byla pouze dvoupodlažní, naproti tomu částečně realizovaná varianta číslo 2 byla čtyřpodlažní. Symetrické expresionistické průčelí obrácené do Ruprechtické ulice vertikálně členily tři meziokenní pasy a v parteru centrální části měl být situován vjezd do garáží. Realizováno však bylo nakonec pouze levé křídlo, snížené o jedno podlaží s netradičně řešeným, uskakujícím nárožím, oživeným dvěma elegantními, zaoblenými balkony. Přízemí bylo vyhrazeno obchodním účelům, patro administrativě podniku a poslední podlaží využívala rodina majitele k bydlení.