Trať je vedena v přímém směru bez mezistanic z Bohosudova (326 m nad mořem) na Komáří vížku (808 m nad mořem). Na spojnici jsou překlenuty dva menší bezejmenné hřebeny. Horní část tratě je vedena nad obcí Horní Krupka. Dráha překonává převýšení 482 m na délce 2348 m. Lanová dráha je tvořena 29 příhradovými podpěrami. Výjimku tvoří podpěra č. 1, která má uzavřenou konstrukci. 25 podpěr plní funkci podpěr nosných, 4 jsou tlačné a plní zároveň funkci traťového napínání dopravního lana. Všechny podpěry jsou vybaveny zabezpečovacím zařízením, které kontroluje polohu dopravního lana. U nosných podpěr je kontrola zabezpečení lana proti vypadnutí zajištěna pomocí lámacích tyčinek. Při vypadnutí dopravního lana z kladek, dojde k přelomení tyčinky a přerušení obvodu v zabezpečovacím zařízení, což zapříčiní zastavení chodu lanové dráhy. U tlačných podpěr je tento problém řešen zemnící trolejí. Po trati lanové dráhy je též vedeno telefonní vedení mezi oběma stanicemi. Technické vybavení v podobě oběžného lana systému Warington (délka 5 000 000 mm) a telefonní linka pro telefony s místní baterií (délka 2 500 000 mm) tvoří součást kulturní památky, jakož i jednotlivé podpěry: č. 1 (2 m x 1,5 m x 3 m), č. 1A (2 m x 1,5 m x 5 m), č. 2 (2 m x 1,5 m x 12 m), č. 3 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 4 (2 m x 1,5 m x 8 m), č. 5 (2 m x 1,5 m x 80 m), č. 5A (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 6 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 7 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 8 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 9 (2 m x 1,5 m x 6 m), č. 10 (2 m x 1,5 m x 12 m), č. 11 (2 m x 1,5 m x 12 m), č. 12 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 13 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 14 (2 m x 1,5 m x 12 m), č. 14A (2 m x 1,5 m x 12 m), č. 15 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 16 (2 m x 1,5 m x 8 m), č. 17 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 17A (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 18 (2 m x 1,5 m x 12 m), č. 19 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 19A (2 m x 1,5 m x 9 m), č. 20 (2 m x 1,5 m x 12 m), č. 21 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 22 (2 m x 1,5 m x 10 m), č. 23 (2 m x 1,5 m x 8 m), č. 24 (2 m x 1,5 m x 6 m).