Čtyřkřídlý palác lehce lichoběžníkového půdorysu uzavírá stejně disponovaný dvorek. Patrovou uliční fasádu v délce devíti okenních os prolamuje uprostřed vstupní renesanční portál. Nepravidelný rytmus fasády a její lehké dvojí zalomení ukazuje na vznik z několika samostatných staveb. Až na vstupní portál je však dnešní fasáda pozdně barokní. V tympanonu štítu je erb Hrzánů z Harrasova. Sedlovou zvalbenou střechu kryjí glazované prejzy. Dvorní fasády prošly příliš rasantní obnovou, kdy sgrafito překrylo někdejší okna a v přízemí byly zcela nevhodně otevřeny oblouky arkád, pův. s pozdně barokními vyzdívkami. Okna byla změněna na francouzská, s novodobým zábradlím. Ve vnitřním dvore se zachovala barokní socha Herkula. K nesmyslnému otevření arkád došlo také na zadním dvore. Stejně rozsáhlé byly i adaptační práce v interiérech. Sklepy prošly také rozsáhlou rekonstrukcí, při níž byly zvláště při vstupu novým kruhovým schodištěm doplněny železobetonovým kazetováním. Při ulici se zachovala dvojice snad ještě gotických a goticky zaklenutých sklepů. V zadním jižním křídle jsou patrně renesanční sklepy valeně zaklenuté, stejně jako v býv. baště gotického hradčanského opevnění. Ve vysunutém věžovitém prostoru je renesanční klenba spočívající na středním pilíři. Průjezd je středověký. V prostoru vlevo je prostor s křížovými klenbami, snad z raně barokní úpravy. Jiné klenby v přízemí jsou renesanční. Klenba v prostoru před podkovovitým schodištěm byla nově doplněna po jeho vzniku v l. 1949-51. Před rekonstrukcí byla většina prostor předělena novějšími příčkami do menších místností. V 1. p. proběhla rekonstrukce ještě s razantnějším výsledkem. Zcela beze smyslu byla změněna předně dispozice průčelního křídla, kde zaniklo dvoutraktové dělení. Byla zde vybudována dvojice velkých sálu a hygienické zařízení. Stejně dopadla krátká boční křídla, kde monstrózním způsobem ústí schodiště. Také sál v jihozáp. nároží vznikl sloučením dvojice historických sálu. Jen dvojice sálu ve zbytku křídla odpovídá historické situaci. V rohovém se objevují reliéfy puttů, kteří představují roční doby a rozvilinové ornamenty. Ve vedlejším sále zmizely štukatury z konce 18. stol. Současné s tímto zmizelým raně klasicistním štukem jsou parkety, ornamentálně vykládané. Podkrovní 2. p. je stejně jako krov novodobé.