silniční most

Ocelový most spojuje místní části Týna Horní Brašov na pravém a Malou Stranu na levém břehu řeky Vltavy. Dvě mostovky jsou podepřeny dvěma pilíři na březích a jedním středovým. Příhradové konstrukce mostovky jsou osazeny na pilířích. Opěrné pilíře mostu na březích jsou vyzděny z opracovaných kamenných kvádrů, povrchově upravených a spárovaných. Mostovka je osazena na snížené části pilíře na posuvných podporách (válcových ložiscích). V úrovni vozovky jsou na pilířích v rovině zábradlí mostovky osazeny kamenicky opracované čtyřhranné sloupky s jehlanovitou krycí deskou. Mezi sloupky a mostovkou je zábradlí stejné jako na mostě. Směrem od mostu je na obou pilířích novodobé zábradlí z ocelových trubek. Středový pilíř je obdélníkového půdorysu s téměř půlkruhovými čely. Mostovka je osazena na pevných podporách. Dvě obdobné mostovky jsou snýtovány z ocelových nosníků. Bočnice jsou obdélníkového tvaru. Rám vyztužuje 19 svislic, které tvoří 20 polí. V deseti pravých polích spojují diagonály levý horní roh s pravým dolním rohem přes dvě pole, v deseti levých z levý horní roh s pravým dolním obdobně. V prvním a dvacátém poli je vložená diagonála spojující rohy pole. Bočnice jsou ve spodním líci v příčném směru spojeny 19 nýtovanými vyztuženými nosníky s diagonálami přes dvě pole v obou směrech. Na příčných nosnících jsou umístněny nosné prvky vozovky. Mezi konstrukcí vozovky a příčnými nosníky jsou vedena media. V horní části jsou bočnice spojeny nýtovanými příhradovými nosníky ve tvaru stlačeného oblouku s diagonálami v obou směrech přes dvě pole. Na některých příčnících jsou zavěšeny lampy veřejného osvětlení. Zábradlí je vyrobeno z plochých profilů. Do obdélníkového rámu jsou vloženy svislice, v horní a dolní části s půlkruhy, v polovině výšky s vloženým kruhem. Na levém břehu se na mostovce nacházejí dvě litinové tabulky. První s nápisem: „Pražská mostárna čís. 1478 (a letopočtem) 1892, druhá připomíná projektanta mostu: „KONSTRUOVAL JOSEF MAYR ZEMSKÝ VRCHNÍ INŽENÝR“ Vozovku mostu kryje asfalt, u zábradlí je zvýšený chodník o výšku obrubníku.