silniční most

Železobetonový monolitický most o dvou polích přes Cidlinu na hlavní komunikaci při jižním okraji vsi. Široká niva s několika vodními kanály je přemostěna soustavou menších mostků (Loukonosy B-F). Celková délka přemostění činí 41 m, výška nade dnem řeky je 3,6 m. Nosnou konstrukcí mostu jsou dva plnostěnné spojité prostě uložené trámové parapetní nosníky s náběhy o světlém rozpětí 2*19,75 m. Na povodní (západní) straně je nad středním pilířem plastické vročení 1925. Směrem ke středu (střednímu pilíři) výška nosníků roste od 2,3 m (na kraji) po 3,4 m (uprostřed). Vnější strany parapetních nosníků jsou členěny plastickými rámci osmibokého tvaru, s drobnými jehlanci uprostřed. Střední mostovka monolitická železobetonová v podobě desky, vynášená rastrem železobetonových trámů s náběhy. Střední podporu tvoří dva samostatné železobetonové pilíře oválného půdorysu, na něž jsou osazeny nosníky. Pilíře jsou založeny na starém mostním pilíři (?) - společný kamenný základ je po obvodu zpevněn zaráženými dubovými pilotami. Krajní opěry betonové. Vozovka asfaltová. Směrem po proudu jsou zbytky brodu - kamenná dlažba s nízkým splavem.