Cibulka, žel. stanice Praha-Stodůlky

Patrová budova o třech okenních osách je členěna architektonicky shodně s nádražím Jinonice (ale bez bočních křídel), v přízemí na delších (neštítových) stranách má mělké niky,jejichž původní architektonické lemování stejně jako část původních architektonických prvků přízemí se nedochovalo. Střecha patrně původní konstrukce s rovněž původní eternitovou krytinou má stejné prvky nesoucí předsazenou střechu štítů jako budova Buštěhradského nádraží Na Knížecí čp. 127, včetně detailů profilace hran lisenových rámců. Dochovaný původní projekt stanice z r. 1870 dokládá architektonické detaily fasády přízemí i společné východisko a téhož stavitele jako stanice v Jinonicích. Na fasádě k bývalému nástupišti ve středním poli pod kordonovou římsou nápis CIBULKA, patrný pod mladším fasádním nátěrem. Původní staniční budova představuje architektonicky i slohově ucelený objekt, uplatňující stejné kompoziční schéma i stavební detaily, dochované i na původním projektu stanice. Budova těsně souvisí s některými stavbami trati Buštěhradské dráhy na trati Smíchov-Hostivice. Jedná se menší, architektonicky však shodnou variantu (bez bočních křídel) s budovou stanice Praha-Jinonice z r. 1870-72 (kulturní památka). Budova je rovněž některými svými detaily, zejména dekorativními konzolami a dřevěnými prvky štítu pod předstupující střechou nejtěsněji spjata s budovami čp 127 a 128 v severní části nádraží Buštěhradské dráhy při ulici Na Knížecí Odtud pak poukazuje dále k budovám bývalého Severozápadního nádraží na Těšnově (Rohanský ostrov).