železniční viadukt

Kamenný 12 obloukový, původně dvoukolejný, viadukt dosahuje délky 348 m, maximální výška kolejiště nad hladinou Ohře je 25 metrů, šířka mostovky je 6,75 m. Oblouky střední části mají rozpětí 12 m a výšku 19,7 m. Oblouky byly původně od jihu tři krajní, úzké, opěrné, kopírující svojí výškou svažující se terén a pak následovaly k severu tři oddíly po třech stejně symetrických obloucích oddělených vždy rozšířeným pilířem s bankety. Čtvrtý oddíl měl dva původně stejně široké oblouky a jeden oblouk užší a snížený, kterým protékal odpadní kanál z papírny do Ohře. Ta protékala ve svém toku i severním (druhým velkým) obloukem čtvrtého oddílu. Následovaly opět tři oblouky krajní, úzké opěrné. Poslední opěrný úzký oblouk ze svahu byl na obou stranách proveden jako sdružený. Bankety byly původně opatřeny zdobným cimbuřím, u parapetní římsy byly bankety zdobeny romantizujícím obloučkovým vlysem. Pilíře i mostovka byly původně celé zhotoveny z žulových kvádrů. Narušení leteckými pumami a demoličními náložemi vedlo po válce k obnově kleneb jižních krajních úzkých opěrných oblouků, první oddílový pilíř byl snížen do výšky sdruženého třetího úzkého oblouku, stejně tak byly sníženy pilíře celého prvního oddílu. Ve druhém oddílu byly pilíře ponechány v původních výškách až po patu kleneb oblouků mostovky. Ve třetím a čtvrtém oddílu byly pilíře nově provedeny celé včetně zakládání na piloty. Čtvrtý oddíl byl vizuálně změněn, byl proveden nově z trojice symetrických oblouků na úkor původní trojice úzkých opěrných oblouků. Opěrné severní oblouky byly zredukovány na dva. Klenby celého mostu byly nově provedeny z železobetonu, který vytvořil mostovku, stejně jako boky mostu a komplet pilíře přes řeku. Ty jsou v patní části obloženy žulou. Bankety výhybných nik pro pěší byly provedeny konzolovanou formou.