depo kolejových vozidel I.

V remíze bylo původně osm stání, dnes jsou tři krajní vjezdy na severní straně zazděné. Remíza je čtvrtkruhového půdorysu. Hlavní průčelí s vjezdy směřuje k severozápadu. V západní části objektu se nachází patrové zázemí pro personál. Budova je postavena z neomítaného zdiva kombinujícího plochy z lomového kamene s tektonickými prvky z pálených cihel. Západní štítové průčelí obytné části je členěno mělkým středovým rizalitem. Uprostřed rizalitu se nachází vchod a po jeho stranách vždy jedno okno a po jednom vždy v postranních plochách. Otvory v přízemí byla segmentově zaklenuta. Špalety se záklenky jsou z pálených cihel a opracovaných kamenných kvádrů a klenáků. Jižní okenní otvor byl v minulosti mírně snížen a rozšířen, otvor na severní straně byl zcela přeformátován. V patře je rizalit rozdělen čtyřmi okenními otvory půlkruhově zaklenutými. Uprostřed jsou dvě okna sdružená s kamenným sloupkem. Levé (severní) okno je přezděno na dvě menší. V postranních plochách je vždy po jednom novodobě upraveném okenním otvoru. V nejvyšší úrovni je uprostřed rizalitu trojice půlkruhově zaklenutých oken spojených do sdruženého okna s kamennými sloupky. Po stranách se nacházejí malá kruhová okna. Původní okenní výplně se dochovaly pouze v patře a podkroví rizalitu. Severozápadní průčelí je tvořeno vjezdy k jednotlivým stáním. Původně jich bylo osm, tři na severní straně byly dodatečně zazděny. Vjezdové otvory jsou tvořeny žulovými sloupy nesoucími segmentové záklenky z pálených cihel s žulovým klenákem uprostřed. Veškeré výplně jsou novodobé. Navazující severní průčelí patrové obytné části bylo pozdějšími úpravami okenních otvorů zcela přeformátováno. Severní štítové průčelí remízy je členěno dvojicí cihelných pilastrů na tři pole. V přízemí středního pole se nachází sdružené okno složené z dvojice velkoformátových oken zaklenutých segmentem. V postranních polích je vždy jedno samostatné. Výplně jsou novodobé, pevné z železobetonu a drátoskla. V podkrovní části středního pole je sdružené okno ze čtveřice menších, půlkruhově zaklenutých s dochovanými dřevěnými výplněmi. V levé části severního štítového průčelí převažují pálené cihly. Zadní (jihovýchodní) průčelí je z pálených cihel a mělo za každým kolejovým stáním dvě velkoformátová okna, shodná s okny v severním průčelí, jak je to patrné u prvních dvou stání od severu. Dvojice u každého stání jsou odděleny pilastrem. Ke zbylé ploše původního zadního průčelí přiléhá mladší přístavba. Veškeré okenní výplně zadního průčelí jsou novodobé z hliníkových profilů.