lékárna U Černého orla

Dům je rohový, jednopatrový, orientovaný čelní fasádou do náměstí. Jeho valbová střecha se opírá o štítovou zeď vedlejšího domu. Pro malý sklon je pokryta plechovou falcovanou krytinou. Krovy jsou nové vaznicové konstrukce. Fasáda celého objektu má okrovou barvu, architektonické prvky jsou odlišeny bílou barvou. Čelní fasáda směrovaná na severozápad má pravidelné trojosé členění. Vrcholí výrazně profilovanou korunní římsou zvýšenou o atikovou balustrádu se sochami dcer boha Asklépia, Hygieiou a Panakeiou, a dvěma vázami po stranách. Každá socha i váza je vyzdvižena na piedestal, který je zároveň sloupkem balustrádového kamenného zábradlí. Kuželky balustrády jsou stylizovány do poupěte, ve vrcholu jsou konzolovitě rozšířeny, přecházejí do ryze funkčního geometrického tvaru k podpoře desek, ze kterých je vytvořena profilovaná zakončující římsa. Sochy jsou v podživotní velikosti cca 1 m vysoké. Hygieia stojí v kontrapostu, v levé ruce si přidržuje košík s květy, kvítky si pravou rukou zdobí vlasy, je oděna v antickém šatu a vlasy má upraveny do antického účesu. Vlevo od ní stojí Panakeia v kontrapostu, je oděna rovněž v antickém šatu, vlasy má v zapleteném účesu pevně ovinuty kolem hlavy. Jako symbol léčení drží v levé ruce misku s mastí a v pravé ruce, spuštěné podél těla, paličku - třenku. Vázy jsou vykrouženy v hladkém oblém tvaru, dno vázy se zaobluje do tvaru misky a je odlišeno vroubkováním. Víko vázy je hladkého miskovitého tvaru a je ozdobeno korunkou. Sokl je obložen kamennými deskami z šedozeleného polského pískovce. V přízemí jsou 2 půlkruhově zakončená okna s profilovanými šambránami a ve střední ose půlkruhově završený vchod, chráněný plechovou stříškou s ozdobnou mříží v čele, ve které je datace „A.D. 1769“. Vysoká obdélná okna s nadsvětlíky zdobí v patře suprafenestry, které mají boční hrany konkávně prohnuté a horní konvexně zaoblené. Uprostřed tohoto kasulově vymezeného pole jsou plastické, podélně oválné rozety s obloučkovým obrysem, jaký se objevuje i ve svislých závěsech na bočních lištách šambrán a v příčném vlysu nad sdruženými okénky do půdního prostoru. Plochými lištami vypracované šambrány půdních okének ukončuje páskový dvoubarevný dekor. V parapetu 1. patra se uplatňuje výrazný, řadou sluncí zdobený kordónový pás, podepřený 11 konzolami.