nádražní budova

Samostatně stojící jednopatrová, zčáti podsklepená budova obdélného půdorysu s podstřešním polopatrem, horizontálně členěná soklem, soklovou a vyloženou profilovanou kordonovou římsou, na nárožích nárožními pilastry s římsovou hlavicí. Fasáda přízemí je obložená jednobarevnými obdélnými tvarovkami, fasáda v patře dvoubarevnými tvarovkami, které vytvářejí souvislý ornament. Na obdélné straně je stavba pětiosá s pravoúhlými okny, ve štítové straně dvojosoá, rovněž s pravoúhlými okny. Okna jsou v hladkých šambránách. Podstřešní polopatro je na obdélné straně členěno lesenovým rámem, jehož dekorativnost je umocněna kombinací cihelné plochy a okrově natřených tektonických prvků. Vstup do interiéru je ve štítové straně pravoúhlými dveřmi. Strana obrácená k železnici je v přízemí členěna dřevěnou verandou a dále osově umístěným trojúhelníkovým štítem polopatra, které je zvýrazněno lesenovým rámem. Pětiosé průčelí v v přízemí prolomeno dvěma pravoúhlými vchody v šambráně, z nichž jeden je v prostřední ose a druhý v pohledově pravé ose. A dále třemi pravoúhlými okny v šambráně. První patro je prolomeno pěti okny, polopatro ve štítě třemi pravoúhlými okny a po stranách po jednom malém pravoúhlém okně. Ve vrcholu štítu kulatý terč a štít je ukončen makovicí. Střecha budovy je sedlová. Veranda je podepřena litinovými a po stranách dřevěnými sloupy, pultová střecha je krytá vlnitým plechem. Půdorysné uspořádání je dvoutraktové, v přízemí jsou dvě kanceláře, z nichž přední byla současně pokladnou pro cestující. Dále zde byly dvě čekárny, vstupní prostor a schodiště do sklepa a patra. V prvním patře se nacházely dva byty pro zaměstnance, jeden s kuchyní a pokojem, druhý s kuchyní a dvěma místnostmi. V polopatře byl jeden byt s pokojem a kuchyní v průčelí do stanice, v bočních křídlech byly dvě komory a v části obrácené k silnici půdní prostor. Materiál: cihla, omítka, keramický obklad, krytina pálená keramická.