soubor propustků (55ks) a mostků

Na popisovaném úseku jsou zastoupeny mostní stavby v menším provedení. Kámen pro stavbu mostů se těžil ve dvou lokalitách v těsné blízkosti trati. Potoky, cesty a boční údolí jsou překonávány klenutými mosty z lomového kamene, v úseku Zubrnice - Lovečkovice pak mosty ocelovými. Řada propustí byla stavěná jako otevřené dřevěné, později byly většinou rekonstruovány na zatrubněné, poslední tři otevřené dřevěné propustky jsou dochovány u Touchořin a u stanice Lovečkovice. Otevřené propustky (bez nosné konstrukce): se používaly na překrytí otvorů o š. 50–60 cm. Přemostění otvoru neděje se zvláštní nosnou konstrukcí, nýbrž prostředkuje toto spojení kolejnice sama. Vzdálenost pozednic nesměla býti větší než největší přípustná vzdálenost pražců. Otevřené propustky s podélnými dřevy: Stavba jako u otevřeného propustku, doplněna o podélná dřeva přeplátovaná do pozednic. Používány u šíří větších než 60 cm.