most Edvarda Beneše

Mostovka je podpírána pouze břehovými a jedním návodním pilířem, které byly z důvodu úspory využity z předchozí konstrukce železného mostu z roku 1889. Trámová železobetonová roštová konstrukce mostu má ve svých polích rozpětí 27,95m na pravém břehu a 27,3-28,1m na levém břehu. Most je široký 8,3m, vnitřní světlá šířka měla dle projektu dosahovat 7,7m, samotná vozovka poté šířky 5,2m. Projektované chodníky mají šířku 1,25m; celková délka mostu dosahuje 57,2m. Trámová roštová konstrukce nosné části mostu je tvořena pěti podélnými trámy, mezipodporovými a podporovými příčníky; na roštu leží deska mostovky. Nosná část je uložena na ocelolitinová ložiska. Na středním pilíři jsou ložiska pevná, na krajních opěrách dvouválcová pohyblivá. Výška podélných trámů nosné konstrukce je proměnná, od 1,08m nad opěrami do 1,35m u středního pilíře. Výška podélných trámů nad středním pilířem je 1,72m. Svrchní pokrytí železobetonové konstrukce bylo tvořeno asfaltovou vozovkou, chodníky byly kryté kamennými kostkami a lemovány žulovými obrubníky. Betonové zábradlí mělo povrchovou úpravu imitující kámen, zpevnění zábradlí zajišťovaly tři řady kovových tyčí. Most měl vlastní osvětlení, které bylo tvořeno třemi páry stožárů. Každý z světlovacích stožárů byl uchycen v betonovém pylonu.