silniční most č. 3-4352

Most je situován v extravilánu západně od obce, na silnici ve směru na Strakonice poblíže železnice a přemosťuje přepad od přilehlého Dolního Řepického rybníka. Je konstruován jako masivní kamenný, dvouobloukový, kolmý, s horní mostovkou. Od doby svého vzniku stále slouží svému původnímu účelu jako součást pozemní komunikace v křížení s vodotečí. Je konstruován jako masivní kamenný, dvouobloukový, kolmý, s horní mostovkou, bez křídel a bez zídek. Most byl na straně k rybníku pravděpodobně počátkem 90.let 20.století rozšířen sedmi kusy železobetonových prefabrikátů typu Beneš. Před ně byla zabudována železná konstrukce pro zasunutí fošen pro zahrazení odtoku. Sířka původního mostu 5,90 m. Most vystavěn z lomového kamene, celý byl opatřen hrubou stříkanou vápenocementovou omítkou, včetně podhledů kleneb. Opěry vynášejí dva polokruhové oblouky — východní oblouk o světlosti 3,45 rn, západní 3,40, oba oblouky mají shodnou výšku 1,75 rn, dimenze klenby 60 až 88 cm. Střední pilíř o šířce 1,00 m. Most původně vrcholil zděnými parapetními zídkami šířky do 52 cm, jejich ztržení dokládá dochování dvou kusů záklopových kamenných desek (l.deska rozm.: d. 77 cm, š. 52 cm, tl. 19 cm. 2.deska zlomena: š. 52 cm, tl. 18 cm) v korytě vodoteče. V současné době je osazeno trubkové zábradlí, oddělující pruh pro pěší od pruhu jízdního, na druhé straně zabudována ocelová svodidla. Dno koryta pod mostem je dlážděno nepravidelně kamenem do krajových dřevěných prahů, v místě rozšíření je dno betonové, koryto dál ve směru proudu je kamenité, neupravené. Na návodní straně směrem k rybníku jsou k mostu napojeny kameimé a betonové tarasy navazující na hráz rybníka. Vozovka na mostě je opatřena živičným povrchem.