násep s klenutým mostem a zářez

Násep délky 141 m začíná bezprostředně od náspu silnice, v místech proti bývalé kočárovně čp. 18 a 36. Po několika metrech je prolomen klenutým mostem s vodotečí. Most je konstruován jako kamenný, jednoobloukový, kolmý, s křídly. Šířka mostu 3,80 m, celková výška 5,30 m. Světlá šířka mostního otvoru je 2,80 m a výška 3,80 m, završen je polokruhovou klenbou s vodorovnou vrcholnicí. K mostu přiléhají na obou stranách šikmá křídla, na straně jihovýchodní o délkách 9,40 a 9,60 m, na straně severozápadní o délkách 8,70 a 8,20 m. Ve zdivu křídel jsou zřízeny vodorovně obdélné odvodňovací otvory s kamennými překlady. Zdivo mostu z lomového kamene nese stopy omítek pozdějších oprav, v podhledu klenby se omítka dochovala téměř v celém rozsahu. Svislá čela mostu o výšce 150 cm jsou rovnou korunou. Terén na mostě je oproti koruně poněkud zvýšen a zatravněn. Na mostě je osazena kopie dřevěného oboustranného zábradlí dle původních projektů. Na náspu nad mostem byla na ukázku zrekonstruovaná část trati s kolejnicemi. Násep pak pokračuje obloukem k jihu. Po 141 m celkové délky náspu, v úrovni km 97,200 nynější železnice, se násep mění ve 297 m dlouhý zářez, který se postupně přibližuje k železnici, přechází katastrální hranici do katastru Velešín a končí v úrovni km 96,908 nynější železnice. Před tímto koncem je šířka jeho dna 3,90 m. Zářez je silně zarostlý náletovými dřevinami.