lokomotivní remíza (výtopna) žst. Moldava

Výtopna je přízemní zděný hrubě omítnutý objekt postavený na obdélném půdorysu pod sedlovou střechou drážního typu krytou vlnitými osinkocementovými deskami. Fasáda je členěna nízkým soklem z téměř kyklopského zdiva a nárožními lisénami pod střechou spojenými v lisénové rámy. V severozápadním štítovém průčelí jsou dvě segmentem zaklenuté brány s hlazeným ostěním (nad jejich záklenky jsou vystouplá hrubě omítnutá segmentová zrcadla) do kterých vedly koleje. V branách byla původně ve špaletě osazená dvoukřídlá rámová ven otvíravá vrata se čtyřmi výplněmi. Jihovýchodní podélné průčelí je osmiosé se segmentovými okny o dvou tabulích s hlazenými okosenými šambránami, osazené ve dvojité šambráně s podokenní římsou. Nad záklenky oken jsou vystouplá hrubě omítnutá segmentová zrcadla. Severovýchodní podélné průčelí je sedmiosé, první čtyři osy jsou odděleny od zbývajících tří lisénou. V 1., ve 3. a ve 4. oseje po sdruženém okně s podokenní pásovou římsou a nad nimi hrubě omítnuté zrcadlo jako u segmentových oken jihozápadního průčelí, ve 2. ose dveře. V 5. až 7. ose po tomtéž okně jako v jihozápadním průčelí. Jihovýchodní boční štítové průčelí má zhruba ve středu levé poloviny nad sebou dva okenní otvory (dnes zazděné) s hlazenými šambránami, dolní dosedající na sokl je zhruba čtvercový, horní dvojnásobné výšky. Interiér rozdělen podélnou střední až do hřebene střechy sahající zdí na dva trakty. Ten jihozápadní tvoří jeden prostor, v němž po odstraněných kolejích zbyly dvě popelové jámy, severovýchodní má za branou prostor s jednou popelovou jámou a pak je přepažen příčnou zdí v pravé části se segmentovým dveřním otvorem (mezi 3. a 4. osou severovýchodního průčelí) která odděluje snad obytnou část objektu.