Přímý silniční most o osmi polích, se dvěma sešikmenými krajními opěrami a sedmi mezilehlými sešikmenými masivními pilíři. Zdivo opěr a pilířů je kamenné řádkové, s lícem z pravidelně tesaných kvádrů se stopami po kamenickém opracování. Délka mostu 110,3 m, šířka 6,5 m, výška mostu nad terénem 4,85 m, světlost mostních otvorů 8,8 m. Nosnou konstrukci mostu tvoří ocelové „I“ nosníky (3 kusy v každém mostním poli), zakotvené do železobetonových monolitických úložných prahů; nosníky jsou převážně nýtované, pouze v poli 3 a 6 jsou válcované. Nosná konstrukce je v každém poli ztužena třemi mezilehlými železobetonovými monolitickými příčníky. Mostovka je řešena jako železobetonová monolitická deska. Vozovka je dlážděna kamennými žulovými kostkami s výjimkou 1. a 8. pole, kde je asfaltový povrch. Mírně vyvýšené chodníky po obou stranách vozovky jsou monolitické betonové se žulovými obrubníky. V obrubě chodníků zachována kovová odvodňovací zařízení (v každém mostním poli po dvou kusech). Zábradlí tvoří hranolové, nahoře zaoblené železobetonové sloupky, spojené třemi paralelními madly ze železobetonových tyčí nebo ocelových trubek. Na návodní straně kamenných pilířů dochovány kovové kruhy a konzoly, na vnitřní straně kapsy čtvercového průřezu, vše pravděpodobně související s původním využitím mostu jako hradlového. Koryto pod mostem je zpevněno vyskládanými kameny kladenými na sucho do výstužného dřevěného roštu.