Inundační most tvoří tři nespojité úseky. Jižní je kratší, částečně zasypaný rampou k lávce, jeho dva viditelné ploché segmentové oblouky na západní straně vystupují nad mírně svažitý terén břehu od úrovně paty oblouků. Střední část tvoří dva oblouky. Střední podpory tvoří pilíře s válcově vystupujícím čelem, chráněné půlkulovým kamenným vrchlíkem na jednoduché římse. Čelo mostu i oblouky jsou vyzděné a klenuté z pečlivě opracovaných tesaných kvádrů, ve vrcholu prvního z oblouků je vysekáno vročení 1923. Severní úsek je výrazně delší, s šesti segmentovými oblouky vyššího vzepětí, na mohutných dělících pilířích, částečně zasypaných terénem ze sousedícího pole. Provedení je obdobné u všech úseků, zdivo je ukončeno kamennou hranolovou římsou, jejíž součástí byly kamenné odtokové žlábky. Na ni bylo při nedávné rekonstrukci provedeno betonové navýšení, ukončené betonovým obrubníkem, do kterého je ukotveno kovové zábradlí. Původně byl most opatřený zděným parapetem z kamenných kvádrů, zachyceným na fotografii povodně z r. 1926. Mostovka má provedení shodné se silnicí, z žulových podélných kostek (kočičích hlav), část je překryta starými vrstvami asfaltu. Obě rekonstruovaná mladší přemostění jsou řešena jako účelová funkční součást silnice, vzniklá při obnově komunikace koncem 2. dekády 21. století, bez vlastní památkové hodnoty.