Typ koksárenské baterie Koppers s cirkulačním topením, sypný způsob provozu, počet komor 36. Na základové železobetonové desce spočívala železobetonová konstrukce pro regenerátory, na níž byly umístěny jednotlivé koksovací komory a výtopné stěny zděné z ohnivzdorných cihel. Přepravu uhlí od uhelné věže ke koksovacím komorám a jejich plnění zajišťoval plnící vůz (typ RRP, rozchod 5835 mm) pohybující se po koleji na koksové baterii. Na severní straně podél koksárenských komor vedla dráha pro výtlačný stroj, na straně jižní byla dráha vodícího vozu. Před rokem 2013 demolována železobetonová deska s regenerátory, odstraněny komory, koleje výtlačného vozu, železobetonová deska a koleje vodícího vozu, sypný provoz. Zachována pouze železobetonová konstrukce (rampa) dráhy výtlačného vozu.