Viadukt dominuje východní části města Hrobu, zvané Mlýny. Mezi osadami Křižanov a Mlýny převádí přes údolí potoka Bouřlivec jednokolejnou trať ČD Louka u Litvínova - Dubí. Pro překonání výškového rozdílu více než 400 m mezi nádražím v Hrobě a hřebenem hor bylo nutno trať vést strmým stoupáním po úbočí, zkombinovaným s úvratí ve stanici Dubí. Přes četná boční údolí vznikla řada mostů, z nichž největší je právě viadukt v Hrobě - Mlýnech v traťovém kilometru 143,500. Stavba překonává údolí potoka Bouřlivec ve výšce 33,9 metrů (27,14 m nad silnicí). Jedná se o most o třech polích s ocelovou příhradovou nýtovanou konstrukcí s horní mostovkou, nesenou krom opěr dvěma kamennými pilíři. Celková délka přemostění činí 145,8 m, vzdálenost mezi opěrami pak 125,5 m. Obě opěry jsou umístěny na koncích zářezů, svahy pod nimi jsou vzhledem ke své extrémní strmosti zesíleny kamenným záhozem. Kromě potoka podchází pod mostem i silnice Hrob - Mikulov - Moldava. Opěry a pilíře jsou vyzděny z pečlivě opracovaných kvádrů, na nárožích o dvojnásobné velikosti. Pilíře, nahoru se mírně zužující, jsou postaveny na obdélném půdorysu a mají zdivo proloženo několika vrstvami z těchto větších kvádrů, zakončeny jsou mohutnou pásovou korunní římsou. Podél kolejí vedou pochozí lávky z prkének opatřené nýtovaným zábradlím z válcovaných ocelových profilů „L“.