Přes příkop zvaný Medvědí, který je situován podél vnějších fasád východního a jihovýchodního křídla zámecké budovy vede dlouhý, zakřivený most na pilířích, který umožňuje vstup do konírny umístěné v suterénu jihovýchodního křídla zámecké budovy. Most osmi a půl valených obloucích různého rozponu se orientuje ze severu na jihovýchod. Klenby tohoto mostu mají nestejné rozpětí, most je ve stoupáni a jeho půdorys je zakřivený, což u kamenných mostů nebývá obvyklé. Vstup na most je na jižní straně přibližně čtvercového prostoru prvního zámeckého nádvoří. Most je kamenný, zděný z pískovcových kvádrů, kladených do řádků na své nejdelší ploché straně. Spárování je novodobé, úzké, provedené maltou s velkou příměsí hydraulických pojiv, podtržené zednickou lžící, mostovka je dlážděna vějířové skládanou kostkovou žulovou zádlažbou do prodyšného vápenopískového lože. Mostní parapet tvoří kamenné desky, do nich je zapuštěno kovové zábradlí ve tvaru sítě z pravidelných obdélníků, vytvářených ohýbaným pásovým železem spojeným prstenci. Zábradlí je natřeno matnou černou grafitovou barvou. Parapet je rytmizován monolitickými pískovcovými pilíři s římsovitě profilovanými deskovými hlavicemi. Každému mostní oblouku odpovídají dvě pole parapetu vymezené trojicí pilířů. Při opravě, která proběhla v letech 1998 - 1999, byly zachovány původní materiály. Zábradelní zídky po obou stranách mostu byly doplněny chybějícími prvky z pískovcových kvádrů, stávající zídky byly nove vyspárovány. Na těchto zídkách byly provedeny ukončující prvky se žlábkem, do kterého se na trny zalité olovem uchytilo zábradlí z pásové oceli, které bylo vyrobeno podle zábradlí na vjezdovém moste. Byly doplněny chybějící sloupky zábradlí z pískovcových kvádrů, u zlomených sloupků byla doplněna chybějící část a vzniklé spáry byly zaspárovány. Na sloupky byly osazeny nové pískovcové hlavice, které byly vyrobeny podle dřívějších, jedna historická hlavice byla ponechána na svém místě. Klenbové oblouky byly vyklínovány dubovými klíny (v místech kde byly trhliny a mezery) a nově vyspárovány. Podélné trhliny ve dvou klenbových obloucích byly zespoda zaspárovány a staženy ocelovými pásy ukotvenými do pískovcových kvádrů. Kaverny ve zdivu byly doplněny pískovcovými kvádry. Do vozovky byly uloženy odtokové žlábky z pískovce, které byly vyrobeny podle dříve zachovalých kusů. Železobetonové sloupky zábradlí provizorního schodiště budou vybourány a nahrazeny ukončením zábradlí ocelovou trubkou. Celá stavba byla nové vyspárována.