nádraží

Větší patrová stavba obdélného půdorysu je kryta valbovou střechou, s hřebenem orientovaným rovnoběžně s tratí. Západní průčelí (k trati) je pětiosé. Uprostřed jsou dva obdélné vstupy do čekárny s pokladnou a do kanceláře výpravčího. Po stranách v přízemí osvětlují prostory šířkově obdélná trojdílná okna; okna stejného typu, navíc s dělící příčlí na středním nebo krajním okenním křídle, jsou i v patře. Na východním sedmiosém průčelí je dochován původní výškový tvar okenních otvorů; okna zde jsou dřevěná čtyřkřídlová, s dělícím poutcem v horní třetině. Fasády jsou zjednodušené s hladkými omítkami, s jednoduchou odstupněnou římsou, na kterou v ploše navazuje plastický pás. Střecha je kryta asfaltovými šablonami. Severně od nádraží stojí podélná přízemní stavba se sedlovou střechou, původně se skladovací a provozní funkcí, která byla vystavěna u kolejí na zvýšeném náspu. Plášť budovy je dochovaný s původními segmentovými vstupy a výškovými okenními otvory, fasády jsou členěné lizénovými rámci, protaženými do štítu. Levá (severní) část budovy je mírně nadezděna s předsazenou sedlovou střechou menšího sklonu na dřevěných podpěrách; dřevěné lišty při štítu jsou zdobně vykrajované.