Ocelový silniční most s příhradovými hlavními nosníky a dolní mostovkou v minulosti spojoval severní a jižní část hlavního závodu Škoda (odtud název Sever-Jih), které jsou odděleny průběžnými železničními tratěmi – překonával trať Plzeň-Domažlice, závodní dráhu a pod nimi procházející trať Plzeň-Cheb. Most byl v minulosti přístupný dvěma příjezdovými železobetonovými rampami. Jižní přímá rampa byla odstraněna po roce 2002. Ocelová konstrukce mostu byla v roce 2018 z původního místa snesena z důvodu úprav železniční trati a deponována na původním severním předpolí mostu. Současně byla odbourána železobetonová nájezdová rampa na severní straně mostu (tvaru toboganu o délce 185 m) a železobetonová deska mostovky, došlo také k odstranění obou mostních opěr. V 9/2025 byl most převezen do k.ú. Chotíkov - jihovýchodně od obce překlenuje silnici E49 Plzeň-Karlovy Vary, kde bude součástí připravované cyklostezky. Nosná konstrukce mostu sestává ze dvou příhradových hlavních nosníků lichoběžníkového tvaru, kosoúhlé soustavy se svislicemi. Rozpětí hlavních nosníků je 49,2 m, teoretická výška 6, 4 m. Osová vzdálenost hlavních nosníků je 8, 35 m. Příčníky výšky 0,9 m jsou plnostěnné, podélníky o rozpětí 6,15 m jsou z válcovaných profilů. Ocelovou konstrukci doplňují spodní a horní větrová ztužidla s příčkami ve tvaru kosočtverců a konzoly pro převedení plynového potrubí na východní straně. Vozovka byla v minulosti vydlážděna žulovými kostkami středního formátu, uloženými na železobetonové desce.