Stavba, jejíž půdorys vychází z pravidelného šestiúhelníku (silnice, k níž je obráceno hlavní západní průčelí, svírá s železniční tratí úhel 60 stupňů, čímž hexagon do něj vhodně zapadá) je částečně podsklepená a v části půdorysu patrová, opatřená plochou střechou značně předstupující před fasádu, před hl. průčelí velmi. Zdivo je omítnuté škrábaným břízolitem, sokl prosklené části má obklad z drobných pískovcových kostek svisle kladených, hrana střešní desky je obložena svisle vlnitým plechem v tmavé barvě. Prosklení stěny má zdůrazněné vertikály a typické „bruselské“ tvarosloví prostřídaných skel mezi nimi. Hlavní západní průčelí má v ose hmotný rámový portál v prosklené ploše, dveře v něm byly původně asi celé prosklené, dnes jsou ve spodní části opatřené plechem. Jihozápadní průčelí je také celé prosklené, vpravo od středu má v okraji střechy vyčnívající betonový střešní chrlič, který odvádí dešťovou vodu ze střechy objektu do bazénku před fasádou. Jihovýchodní průčelí má prosklenou plochu ve větší pravé části rozdělenu zděným parapetem na pásová okna přízemí a patra. Do východního průčelí jsou z leva protažena pásová okna, v patře na jeho většinu, v přízemí pouze na malou část, zbytek pod oknem v patře vyplňuje pět oken ve zděné části, ve které je vpravo v patře okno a v přízemí dvoukřídlé dveře. V severovýchodním zděném průčelí je v patře šest oken a dveře, v přízemí tři malá okénka a pravou část zakrývá zvýšený terén navršený nad podchod vedoucí k nástupištím. Severozápadní průčelí je ve zděná větší části sedmiosé, vpravo je malá část prosklená. V přízemí má ve 2. ose dvoukřídlé dveře s nadsvětlíkem, jinak nevelká okna, která jsou i v patře, pouze ve 2. a v místě 6. a 7. osy je po okně větším. Budova má konstrukci logicky o sedmi sloupech kruhového průřezu (jsou pravděpodobně ocelové, vyplněné betonem), které vynášejí prostorovou příhradovinu střešní desky z ocelových trubek, celek zavětrovává zděná část.