Betonový most o jednom nízkém segmentovém oblouku se klene přes Labe z mohutných nábřežních pilířů obdélníkového půdorysu. Zábradlí je plné, z umělého kamene; na vjezdech se opticky rozevírá širokými konvexními křivkami s nevysokými vstupními pylony na soklech, složených z prstencových článků; jejich povrch je drsný a kontrastuje s hladkou jemně opracovanou plochou sloupků, dělených uprostřed římsou a zakončených velkými kamennými koulemi (pískovec). Zídka zábradlí nad pilíři je rovná s motivem dvou polokoulí a nad obloukem vnitřně zvlněna (9x) s malými kamennými koulemi vždy mezi jednotlivými obloučky. Shora jsou spojeny všechny koule a polokoule ocelovým profilem, na koncích mostu šnekovitě stočeným a ukotveným do dříku sloupků- pylonů. Vnější boční strany zábradlí výtvarně korespondují s horizontální plochou. Nad pilíři jsou dva polosloupky, které ústí do velkých polokoulí; jsou neseny na čtvrtkulatých konzolách a spojeny mělce reliéfně vysazenou stěnou. Na oblouku každému zvlnění odpovídají nepříliš hluboké ploché niky. První z kraje vždy kruhové, jsou lemované stylizovaným listovým věncem a charakteristickými kouřovými secesními křivkami, uprostřed 7 oválných, za sebou řazených, je rámováno zubořezem. Vozovka je jednoproudová. Kompozice výtvarného řešení je založena na symetrii prvků.