Most č. 141-013 se nachází na jihovýchodním okraji obce Svinětice, na silnici č.141/II. a přemosťuje Bílský potok. Most je konstruován jako kamenný, omítnutý, čtyřobloukový, s horní mostovkou, kolmý, s křídly, bez zídek. V roce 2005 byl most celkově rekonstruován a mírně rozšířen. Pilíře mostu jsou vystavěny z kamene a částečně omítnuty. Středním pilířům jsou na obou stranách mostu předřazena kamenná polokruhová zhlaví, vyzděná z pečlivě opracovaných kamenných článků, završena jsou přesahující římsou a čtvrt kulovým vrchlíkem. Zhlaví jsou na návodní, západní straně režná, na opačné straně jsou opatřena hladkou omítkou. Při rekonstrukci byly kolem dolní části pilířů zřízeny mohutné betonové obruby, které mají chránit paty pilířů před vymíláním vodou. K tomuto kroku vedla skutečnost, že při povodni v roce 2002 došlo k vymletí a částečnému zřícení západní části jižního pilíře a části klenby, jejichž hmota byla při opravě doplněna betonem. Pilíře vynášejí oblouky kleneb čtyř mostních otvorů. Dva střední mají větší rozpětí než otvory krajní a jsou segmentově zaklenuté, zatímco krajní oblouky jsou řešeny jako polokruhové. Tato anomálie je z důvodu dosažení alespoň přibližné stejné úrovně jejich vrcholnic. Vnitřní strany pilířů a podhledy kleneb jsou omítnuty jen částečně. Čela mostu jsou nově hladce omítnuta a opatřena novodobou nátěrovou hmotou. V čelech mostu nad pilíři jsou umístěny novodurové trubky jako odvodňovače při průsaku vody do vnitřní mostní konstrukce. Stejné odvody vody z pobřežních pilířů jsou vyústěny do stěny krajních mostních otvorů. Podle tohoto možno usuzovat, že rekonstrukce zasáhla i hlouběji do hmoty mostu. Horní část mostu je již úplně novodobá. V horní části mostu byla zřízena betonová deska, která na obou stranách přesahuje líc čel mostu, na východní straně je přesah dvakrát větší než na straně opačné, jež rozšiřuje průjezdný profil mostu. Most pak místo původních zídek vrcholí oboustrannými betonovými pásy (korunou), které opět přesahují líc desky, a mají v podélném směru vyklenutý tvar. V jejich spodní části je zřízen překapník. Do koruny je na obou stranách mostu přišroubováno železné trubkové zábradlí, k jehož sloupkům jsou přichycena ocelová svodidla. Most je opatřen křídly z kamenného neomítnutého zdiva, jehož vnější spáry jsou vyplněny betonem. Křídla jsou šikmá, krátká, se šikmou lícní rovinou. K nim na vazbu jsou napojeny kamenné tarasy silnice. Potok k mostu přitéká ze západní strany, jeho koryto je neupraveno. Pozn.: Při povodních je most se svými malými otvory a počtem pilířů významnou překážkou vodou ztržených předmětů, které se u něho zarazí a vytvoří zátaras. V bezprostřední blízkosti mostu je obytná zástavba, která je v těchto případech velmi často zatopena.