Most se nachází jižně od obce na silnici II. třídy č.170 do Zdíkovce na jejím 19,111 km a přemosťuje Horský potok, přitékající k mostu od západu. Svojí osou je most orientován S-J. Je konstruován jako masivní kamenný, jednoobloukový, kolmý, s horní mostovkou, bez zídek, s křídly. Délka mostu je 11,90 m, šířka 6,71 m, výška 2,82 m a délka přemostění je 3,50 m. Most je vystavěn z režného lomového kamene na maltu vápenocementovou. Klenba a čelní zdi jsou zděny z vzájemně odlišného kamene. Spáry jsou vyplněny betonem. Opěrné pilíře, výšky 0,70 m, jsou vyzděny z lomového kamene z namodralé žuly stejně jako čela mostu. Spáry mezi jednotlivými zdícími kameny jsou při patách opěr narušeny vodou a mrazem a pojivo vyplaveno do hloubky. Opěry vynášejí segmentovou klenbu o rozpětí 3,50 m, která je vyzděna z úzkého lomového kamene odlišného druhu než ostatní zdivo. Dimenze má různou sílu, od 51 do 70 cm. Čelní zdivo vrcholí korunou z opracovaných kamenných desek tloušťky 12 cm, předsazených před líc zdiva na východní straně o 8 cm, na západní straně o 12 cm. Desky jsou novodobě překryty betonovou římsou tloušťky 28 cm, která rozšiřuje most o 38 cm na východní a o 41 cm na západní straně. V římse jsou osazeny betonové sloupky zábradlí výšky 97 cm se dvěmi vodorovnými trubkovými příčkami. V čele jižní části koruny na západní straně mostu je připevněna značka státní výškové nivelace. Na most navazují šikmá, široce rozevřená křídla se skloněnou lícní rovinou, počínající od pat klenby, zděná ze stejného kamene jako čelní zdi. Jejich povrch je částečně překryt zeminou s uchycenými nálety. Na severovýchodní křídlo navazuje kamenné tarasové obložení svahu silničního tělesa. Dno vodoteče je kamenitopísčité s bahnitými nánosy. Vozovka na mostě je živičná, mírně vyklenutá, se spádem v ose na obě strany. Zatížení mostu upravuje dopravní značka na 30 tun.