Most č. 4-073 je situován na hlavní průjezdné silnici Vimperk – Strážný v jižním okraji obce a přemosťuje tok Teplé Vltavy. Svou osou je orientovaný SSV-JJZ. Je konstruován jako železobetonový s horním obloukem, se zavěšenou mostovkou, kolmý. Délka mostu je 35,0 m, šířka 8,70 m, výška konstrukce 6,20 m, podjezdná výška 4,80 m, průjezdný profil 7,00 m, šířka vozovky 4,60 m, šířky chodníků 1,20 m, šířka přemostění 26,00 m. Dva vyklenuté železobetonové oblouky, výšky 1,00 m a šířky 0,60 m, jejichž povrch je členěn vpadlinami, opřené o nábřežní pilíře, jsou vzájemně zavětrovány čtyřmi horními příčníky. V obloucích je uchyceno na každé straně osm táhel dole spojených okosenými dolními příčníky, na nichž uložena mostovka, vyztužená podélnými trámky. Po stranách mostu osazeno ocelové zábradlí. Nábřežní pilíře šířky 9,50 m, jsou betonové, na nárožích z tesaných kamenných kvádrů. Styk oblouků s pilíři je zajištěno ocelovými ložisky pro vyrovnávání objemových změn konstrukce. Vozovka na mostě živičná, se spádem k JJZ. Ve vozovce sazeny malé vpustě s odtokovými trubkami ve spodní části mostovky. Koryto pod mostem přirozené. Most postavila firma Pittel+Brausewetter Betonbau Prag-Praha, která na koncích oblouků osadila firemní tabulky. Dovolené zatížení mostu je upraveno dopravní značkou na 30 tun, s dodatkovou tabulkou jediné vozidlo 60 tun. Na severozápadní straně mostovky osazeno jakési vedení. V chodníku v jihozápadní části mostu osazen geodetický bod výškového zaměření. V roce 1997 byl most opraven: izolace, vozovka, betonová konstrukce opískována, železné prvky natřeny.