Most se nachází na staré původně hlavní silnici z Českého Krumlova do Kájova, vedle mostu č. 39-011, vystavěného přes tutéž vodoteč, protékající pod novou silniční přeložkou. Jde o masivní tříobloukový, levošikmý most s křídly, bez zídek. Most je vyzděn z lomového kamene a opatřen hrubou nezatřenou omítkou. Pod odpadávajícími horní omítkou jsou viditelné starší omítkové vrstvy. Mostní otvory nejsou všechny stejné šířky, střední je nejširší, krajní západní nejužší. Zaklenuty jsou stlačenými valenými klenbami, u nejužšího otvoru je klenba polokruhová. Dimenze klenby je tvořena plochými kameny. Klenby dosedají na dva pobřežní s dva střední pilíře. Před středními pilíři jsou na návodní straně zřízena trojúhelná zhlaví, vyzděné z pravidelných tesaných kamenných kvádrů se středně pemrlovaným povrchem. Zhlaví jsou zaklopena nízkými jehlancovými kamennými vrchlíky s odsazenou římsou. Vrchlíky jsou vytesané ze dvou dílů, navzájem spojených železnými skobami. Mostu chybí zděné parapetní zídky, které byly pravděpodobně v minulosti odstraněny z důvodu zvětšení průjezdného profilu na mostě. V současné době jsou strany mostu chráněny železnými svodidly na sloupcích, zapuštěných do koruny mostu. Most je doplněn na obou stranách šikmými kamennými křídly, které byly vyzděny společně se stavbou mostu, Pod opadanou omítkou v dolní části mostu je viditelné průběžné provázání zdiva mostu a křídel. Vozovka na mostě je živičná, vyklenutá, kopírující vyklenutí koruny mostu, se spádem na obě strany délky mostu. Koryto vodoteče pod mostem je neupravené, štěrkopískové.