Silniční most se nachází ve střední části obce, nedaleko severovýchodního okraje zámeckého areálu, kde převádí přes Nezdický potok silnici z Rabí do Nezamyslic. Zděný, dnes neomítaný, cca 15 m dlouhý most je v půdorysu přímý, podélnou osou orientovaný cca ve směru V-Z. Vozovka je živičná. Jedná se o klenutý most se dvěma segmentovými oblouky o stejném rozpětí, založenými do nábřežních zdí a do středového hranolového pilíře s dvojbokým břitem na čelních stranách (na J a S str.). Zdivo je dnes neomítané, pouze na líci klenebních oblouků jsou pozůstatky hrubých omítek. Čela klenebních oblouků vyzděna z na výšku kladených plochých lomových kamenů. Paty oblouků jsou založeny do zdiva středového pilíře a nábřežních zdí, zdivo mostu je v líci složeno z většího lomového kamene doplněného menšími úlomky, pod patou klenby pak líc zdiva opěr vyzděn z velkých přesně opracovaných kamenných kvádrů. Z vrcholu oblouků před líc zdiva vystupují kamenné odvodňovací žlaby. Břity, předstupující před líc zdiva, zakončeny „stříškami“ z přesně kamenicky opracovaných prvků, složených cca do tvaru příčně rozděleného pravidelného jehlanu (s čtvercovou základnou). Poprsně jsou plné, plynule provázané se zdivem mostní konstrukce, s přímou korunou, krytou kamennými přesně opracovanými deskami zakončenými tvarem sedlové střechy velmi malého sklonu a s mírným přesahem před líc. Nad břity středového pilíře před líc zdiva ještě předstupuje úzký svislý lichoběžníkový útvar, krycí desky poprsně ho překrývají pravoúhlým rozšířením, a na severní straně je ještě navíc osazen litinový pamětní křížek kotvený do betonového bloku. Na vnitřní straně poprsní zužují průjezdnou šířku mostu hladké kamenné odrazníky, osazeny jsou po stranách vjezdů na most a v jeho středu, pouze na jihozápadní straně odrazník zcela chybí, zde je zdivo nověji přezděné ze žulových kvádříků. Na jihovýchodní straně poprseň pokračuje cca 10 m za východní okraj mostu, kde plní funkci opěrné zdi s mírně půdorysně zaobleným průběhem. Koruna zdi pozvolna klesá, krytá je stejnými deskami jako poprseň na mostu, zdivo opěrné zídky je provázané se zdivem mostu a má dochované proškrabávané spárování. Na severovýchodní straně zdivo poprsně strmě klesá a v půdorysu se nálevkovitě rozevírá, na protější západní straně je dnes poprsní zídka přímo zakončená. Pod mostními oblouky nelze vyloučit přítomnost historické úpravy dna.