Pískovcové sousoší sv. Josefa s Ježíškem a dvěma andílky. Je instalováno na uměle navršené vyvýšenině, na které je založena pískovcová základová deska z kvádrů. Na ni nasedá masivní sokl několikrát konvexně a konkávně uskočený, zdobený po stranách volutami a na čelní straně kartuší s reliéfními ornamenty. Ukončen je přesahující profilovanou krycí deskou, která tvoří základnu pro jednotlivé plastiky. Přímo na ní jsou v rozích na čelní straně osazeni dva andílci. Mezi nimi se tyčí kuželovitý a opět profilovaný postament vlastní sochy sv. Josefa s Ježíškem v náručí. Světec je starší mužská figura v mírně nadživotní velikosti, vousatý, prostovlasý, s ostře modelovaným rovným nosem, přísného pohledu směrem dolů. Vlasy splývají na ramena. Na levé ruce drží děcko, pravá ruka je odražena u samého ramene. Skulptura sv. Josefa je formována jako figura serpentinata, způsob příznačný pro vrcholné baroko, ve výrazném kontrapostu. Světec je rozkročen, pravou nohu má pokrčenou v koleni, které je vysunuto vpřed a noha ukročena, levá noha je poněkud nepřirozeně vytočena chodidlem ven. Oděn je do řasnatého pláště, který v hlubokých, bohatě tvarovaných a diagonálně rozevlátých draperiích splývá dolů k pravé noze až po chodidlo. Sedící Ježíšek spočívá na pěstounově levé ruce. Je oděn do řasnaté košilky, ve tváři spokojený výraz, hlava je vytočena vzhůru a přiklání se vpravo k obličeji svého pěstouna. Levou ručkou se dotýká ruky sv. Josefa. Bosé nožky má překříženy. Oběma figurám chybí svatozář, kterou v minulosti byly obě ozdobeny. Oba andílci doplňují kompozici sousoší. Levý z čelního pohledu drží v levé ruce zvonek (nebo jakýsi poklop?). Pravý andílek drží rovněž v rukou silně poškozený předmět (harfičku?). Oba mají řasnatý pláštík a shlížejí vzhůru k Ježíškovi.